Translate

22 Mart 2013 Cuma

Hello Kitty Ekmek Kızartma Makinesi

Şimdi düşünün... Sabahın köründe okula ya da işe gitmek için kalktınız. Eğer uykuyu seviyorsanız sıcacık yatağınızdan kalkmanız için şimdi size formulü veriyorum ya da hemen resmi paylaşıyorum.

Hello Kitty tost makinesi, ekmek kizartma makinesi, sevimli tost makinesi,ekmek kızartma makinesi

Hello Kitty tost makinesi, ekmek kizartma makinesi, sevimli tost makinesi,ekmek kızartma makinesi


Artık Hello Kitty tost ekmeğinizi yerken güne daha iyi başlayacağınızı düşünüyorum :) Maalesef şimdilik Türkiye'de mevcut olmayan bu ürünü Amazon 'dan 34.49 dolara temin edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. blogunuz çok güzel...
    bu tost makinesinden bende istiyorum :)
    çoook güzel...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Ben de istiyorum bu tost makinesinden ama henüz yok Türkiye'de. Yakında Hello Kitty World İstanbul Ataşehir 'de açılacak belki orada bulurum diye tahmin ediyorum :) Çünkü ebay 'den ürün getirmek zor, malum gümrüğe takılabiliyor.

    YanıtlaSil