Translate

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Hello Kitty World Ataşehir

Yakın bir zamanda Hello Kitty World Cadde hakkındaki yazımı yazacağım. Aman ondan öncesinde belirtmek isterim ki ilk mağazalarını İstanbul Bağdat Caddesi 'nde açan Kaleli ailesi ikinci mağazalarını Ataşehir'de açacaklarmış. Resmi açılış 29 Mayıs 2013 ! Tam bir Hello Kitty Dünyası, şehri oluşturacaklar. 3000m2' lik kapalı bir alanda ve 400m2'lik açık bir alanda yer alacak olan mağaza 15 milyon dolar yatırım almış. Mağaza sanırım İstinye Park gibi kocaman bir alışveriş merkezi olacak :) Mağazada bebek ürünlerinden 12 yaş altı kız çocuğu tekstiline, oyuncaktan, kırtasiyeye, mücevherden mutfak ürünlerine kadar geniş bir yelpazede ürün sunacak. Ayrıca fotoğraf stüdyosu, kuaför ve güzellik salonu ve eğlenme alanı da mevcut olacak.

Ne diyelim, o zaman 29 Mayıs resmi açılış gününü heyecanla bekliyoruz :)

NOT: Fotoğrafları temsili olarak koydum. Gözümüzde canlandıralım diye :)

hello kitty world, hello kitty world cadde, hello kitty world ataşehir


hello kitty world,hello kitty world cadde, hello kitty world ataşehir

NOT: Fotoğrafları temsili olarak koydum. Gözümüzde canlandıralım diye :)

6 yorum:

  1. 29 mayısa geri sayım başlasın madem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlasınnn :) Çok heyecanlıyım büyük beklentiler içindeyim Hello Kitty World Ataşehir için :)

      Sil
  2. Lutfen Hello Kitty World Ataşehir adresi yazin, onu nerede oldugunu bulamiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yeri Palladium Alışveriş Merkezi'nin tam karşısında. Lütfen gittiğiniz zaman beni de bilgilendirin beğenip beğenmediğinize dair :)

      Sil
  3. Benim koleksiyonunu yaptığım ''Hello Kitty Sweets Cafe Squishy''lerinden yok :( Çok büyük bir umutla gitmiştim oraya :( Ama yok satmıyoruz dediler :(
    Hello Kitty Squishy : http://www.hellokittyjunkie.com/wp-content/uploads/2010/08/617_hellokittyjunkie_hello_kitty_sweets_strapya-world.jpg

    bunlar yalnızca bazıları binlerce insan bunların koleksiyonunu yapıyor ancak ben bunlardan göremedim mağazada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yolladığınız Hello Kitty Sweets Cafe Squishy ler çok tatlı görünüyor. Peki sordunuz mu getirme şansları var mı? Sonuçta müşteri haklıdır :) Daha önce nereden aldınız bu ürünleri ? Bu arada Ataşehir mağazasını beğendiniz mi? Benim daha gitme şansım olmadı bu hafta gideceğim.

      Sil