Translate

21 Haziran 2013 Cuma

Hello Kitty Çılgınları

Hello Kitty çılgınlığının sadece Türkiye'de değil, dünyaya da yayılmış durumda. Ama bazı kişiler var ki gerçekten "çılgın" tabirine uygun :) Bugün onlardan bahsetmek istedim biraz.



Hello Kitty make-up, Hello Kitty makyaj,crazy,deli,çılgın


Resimdeki kişi benim :) Şaka şaka :) Bu kişiyi tanımıyorum ama tebrik ediyorum. Çünkü böyle bir makyajı yapmak büyük yetenek gerektirir. Ben çok beğendim. Bir gün ben de deneyeceğim. Tabii bu halde sokağa çıkmam :) Bir de benim gözkapaklarım küçük ve biraz Çinlilere benzediğim için bende bu kadar güzel durmayabilir.



Hello Kitty make-up, Hello Kitty makyaj,crazy,deli,çılgın,dudak,ruj


Üstün bir yetenek daha. Bunu yapmak için de sanırım biraz köfte dudak olmak gerekiyor :)


Hello Kitty make-up, Hello Kitty makyaj,crazy,deli,çılgın,lens



Bu lens ile görmek nasıl bir duygu gerçekten çok merak ediyorum. Yani kızın gözünü rahatsız etmiş midir acaba ? Yine de dünyaya Hello Kitty 'nin gözlerinden bakıyor :)


Hello Kitty make-up, Hello Kitty makyaj,crazy,deli,çılgın,dil


Galiba en çılgını bu. Dilinden nasıl silinmemiş mürekkep merak ediyorum doğrusu. Ben bu kızı dünyanın en büyük Hello Kitty çılgını seçtim :)

Hello Kitty make-up, Hello Kitty makyaj,crazy,deli,çılgın,dövme,tattoo


Bu konuda çok fazla bir yorumum yok, yorumu sizlere bırakıyorum :)

Hello Kitty make-up, Hello Kitty makyaj,crazy,deli,çılgın,dövme,tattoo


Bir çılgın Hello Kitty hayranı daha... Umarım dövmesi kalıcı değildir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder